y
Click to install Urdu Font
MANUU LOGO
 
شعبہ ترجمہ :: پروفائل
شعبہ کی پروفائل | شعبہ صدر | پروگرامس | اساتذہ اکرام | ہم سے رابطہ کریں

شعبہ ترجمہ ' مولانا آزاد نیشنل اردو یونیورسٹی ہندوستان بھر میں اردو کے مخصوص پس منظر کے باعث اپنی نوعیت کا منفرد شعبہ ہے جو جو یوجی سی کی مالی معاونت کے تحت اختراعی پروگرام کے تحت قائم کیا ہے ۔ شعبہ کے آغاز ہی سے یہاں پر دو سالہ ایم اے پوسٹ گریجویٹ کورس ایم اے مطالعہ ترجمہ کی تدریس کی جارہی ہے۔ چند سالوں سے شعبہ میں مستحکم توسیع ہورہی ہے۔طلبا کی جانب سے مختلف تعلیمی اور مطالعات ترجموں کے پراجکٹ میں ان کی عملی شمولیت ان کو مزید بہتر بنانے میں ممد و معاون ثابت ہوتی ہے۔ اس کورس کو اردو بولنے والے عوام میں کافی مقبولیت اور پذیرائی حاصل ہوئی ہے۔ فارغ التحصیل طلبہ کو سرکاری اور خانگی شعبوں میں ملازمت کے زبردست مواقع ہیں۔

شعبہ ترجمہ میں ایم اے کا دوسالہ پوسٹ گریجویٹ کورس چار سمسٹرس پر مبنی ہے۔ نصاب تعلیم کو ترجمہ کے میدان میں جدید و عصری ضرورتوں اور چیلنجز کو پیش نظر رکھتے ہوئے مسلسل ہم آہنگ کیا جاتا ہے۔ شعبہ 6 اساتذہ پر مبنی ہے جن میں ایک پروفیسر' ایک اسوسی ایٹ پروفیسر اور چار اسسٹنٹ پروفیسر شامل ہیں جو اپنے تدریسی فرائض اور ذمہ داریوں کی تکمیل میں پوری سنجیدگی سے مصروف ہیں۔ ایم اے مطالعات ترجمہ میں انٹرنس ٹسٹ کے ذریعہ داخلہ دیا جاتا ہے۔ ہندوستان کی کسی بھی یونیورسٹی کے گریجویٹ یا مماثل سند یافتہ طلبہ جو اردو میں مہارت رکھتے ہیں ' داخلہ امتحان میں شرکت کے لیے اہل ہیں۔ داخلہ امتحان میں اہل قرار دئیےے جانے والے امیدواروں کو میرٹ کی بنیاد پر داخلہ دیا جاتا ہے۔
شعبے کے اہم تحقیقاتی موضوعات :
تاریخ ترجمہ 'ترجمہ کے نظریات ومبادیات' اصطلاح سازی' مشینی ترجمہ اور کمپیوٹر معاون ترجمہ' انطباقی لسانیات ' مختلف مضامین (سائنس 'سماجی علوم اور ادب وغیرہ ) کا عملی ترجمہ۔

اہم لنکس
اجلاس کی روداد
نو ٹس/ سرکیولرس
ملازمین لاگ آن کریں
گوشہ ملازمین
پراسپکٹس 17-2016
آرکائیوز
ٹنڈر
آر ٹی آئ
تعلیمی کیلنڈر
فہرست تعطیلات

ہوم  |  رابطہ  |     
©2012 مولانا آزاد نیشنل اردو یونیورسٹی، حیدرآباد، تمام حقوق محفوظ
Blue ThemeRed ThemeGreen Theme