y
Click to install Urdu Font
MANUU LOGO
 
شعبہ انگریزی :: پروفائل
شعبہ کی پروفائل | شعبہ صدر | کے بورڈ آف اسٹڈیز | پروگرامس | اساتذہ اکرام | سہولیات | ریسرچ اسکالرز | ہم سے رابطہ کریں

شعبہ انگریزی کا قیام 2004 میں عمل میں آیا۔ شعبہ میں انگریزی زبان و ادب میں ایم اے' ایم فل اور پی ایچ ڈی پروگرام چلائے جاتے ہیں۔ ایم اے پروگرام کے ذریعہ ذریعہ شعبہ، انگریزی میں ادبی اور لسانیاتی خدمات کا احاطہ کرتا ہے۔ ایم فل اور پی ایچ ڈی کے ذریعہ علمی افق کو وسعت دینے کی کوشش کی جاتی ہے۔ شعبہ میں لسانی زاویہ کے ساتھ ثقافتی اور تقابلی مطالعات کی نئی راہہیں تلاش کی جاتی ہیں اور ریسرچ پروگرامس میں اپنی تحقیقاتی انتخابیت کے ذریعہ لسانی ٹیکنالوجی اور مطالعات ادب جیسے میدانوں میں تعاون و اشتراک کے گوشے تلاش کیے جاتے ہیں۔

شعبے کے طلبہ کو انسان دوست روایات کی تربیت دیتے ہوئے ان میں دانشورانہ رواداری کے جذبہ کو پروان چڑھانے کی کوشش کی جاتی ہے۔ طلبہ کو ادبی اور لسانی تخلیقیت کا سرمایہ فراہم کیا جاتا ہے۔ شعبہ انگریزی کا ملک میں ادبی اور لسانی اکتساب کے ایک جدید مرکز کے طور پر شمار کیا جاتا ہے۔

شعبے کے بنیادی مقاصد میں انگریزی اور اردو میں ذو لسانی تحقیق کی جانب طلبہ کو تحریک دینا شامل ہے تاکہ مستحکم ادبی و لسانی بین شعبہ جاتی تحقیق انجام پائے اور تعلیمی دنیا میں دیانت دارانہ اضافہ کیا جاسکے۔ شعبہ انگریزی مستقبل میں انگریزی۔ اردو کی ذو لسانی تحقیق کے حوالے سے ایک عصری مرکز کی شکل اختیار کرنے کے لیے پُرامید ہے۔

انگریزی زبان و ادب کے موضوعات پر شعبہ کی جانب سے قومی کانفرنسوں کا باقاعدگی کے ساتھ اہتمام کیا جاتا ہے۔ اکثر و بیشتر اس طرح کی کانفرنسیں مارچ کے مہینے میں منعقد ہوتی ہیں۔

شعبے کی جانب سے بین الاقوامی معیار کا ایک ششماہی ذولسانی جریدہ ''مولانا آزاد جرنل آف دی انگلش لینگویج اینڈ لٹریچر (MAJELL) شائع کیا جاتا ہے۔ یہ جریدہ مارچ اور اپریل میں شائع ہوتا ہے۔ بین ثقافتی مفاہمت کا فروغ ادبی دانشورانہ افق میں وسعت اور اظہار کے لسانی امکانات کی نشاندہی اس جریدے کے مقاصد ہیں۔

ایم فل اور پی ایچ ڈی پروگرامس میں اختراعی اور بین شعبہ جاتی تحقیق کی حوصلہ افزائی کی جاتی ہے۔ تاہم انگریزی زبان کی تاریخ' انگریزی زبان کی تدریس' ہندوستان میں انگریزی زبان کی تدریس' انگریزی صوتیات' اسلوبیات' انگریزی ادب کی تاریخ' برطاونوی ادب'دولت مشترکہ کا ادب' اردو۔ انگریزی ادب' اردو انگریزی مطالعات ترجمہ' مسلم ادب' ہندوستان میں انگریزی تحریروں اور ادبی نظریہ و تنقید جیسے روایتی اور مسلمہ میدانوں کی مبادیات سے بھی طلبہ کو کماحقہ واقف کروایا جاتا ہے۔

تحقیق کے لگ بھگ مذکورہ بالا تمام اہم موضوعات پر شعبہ میں کام ہوچکا ہے۔ شعبہ کو اس بات کا بھی اعزاز حاصل ہے کہ یونیورسٹی میں ایم فل کی سطح پر اولین تحقیق اس نے انجام دی۔ شیخ محمد شفیع اللہ کو جنہوں نے 2006 میں رجسٹریشن کیا تھا' شعبہ کی جانب سے 2008 میں ایم فل کی سند عطا کی گئی۔وہ یونیورسٹی کی جانب سے تیسرے اور شعبہ کی جانب سے پہلے ڈاکٹریٹ حاصل کرنے والے تھے۔ انہوں نے ''این انالیٹکل اسٹڈی آف جنرل انگلش سلیبس پرسکرائبڈ ایٹ دی فرسٹ ایئر ڈگری لیول ان دی افیلیٹڈ کالجیں آف دی یونیورسٹی آف جموں : اینڈ اے پروپوزڈ آلٹرنیٹیو سلیبس کے موضوع پر کام کیا۔

اہم لنکس
اجلاس کی روداد
نو ٹس/ سرکیولرس
ملازمین لاگ آن کریں
گوشہ ملازمین
پراسپکٹس 17-2016
آرکائیوز
ٹنڈر
آر ٹی آئ
تعلیمی کیلنڈر
فہرست تعطیلات

ہوم  |  رابطہ  |     
©2012 مولانا آزاد نیشنل اردو یونیورسٹی، حیدرآباد، تمام حقوق محفوظ
Blue ThemeRed ThemeGreen Theme